Кіноблог кінопанорама – reirans

Представляємо бойовики, аніме – відеоблог кіношка дивитися онлайн

Екстрасенс 2: Лабіринти розуму / Mindscape (2013)

Екстрасенс 2: Лабіринти розуму / Mindscape (2013)

Опис фільму – Екстрасенс 2: Лабіринти розуму / Mindscape (2013):

  • Дивитися онлайн:

    http://goo.gl/i01CZh

  • Рік:

    2013

  • Назва:

    Екстрасенс 2: Лабіринти розуму

  • Оригінальна назва:

    Mindscape

  • Режисер:

    Хорхе Дорадо С.

  • Сценарій:

    Гай Холмс, Березня Холмс

  • Продюсер:

    Хауме Кольет-Серра, Мерседес Гамеро, Пітер Сафран

  • Оператор:

    Оскар Фаура

  • Композитор:

    Лукас Відаль

  • Художник:

    Ален Байне, Лайя Атеку, Колумб Рэби

  • Монтаж:

    Хайме Вальдуэса

  • Жанр:

    трилер, драма, кримінал, детектив

  • Час:

    Хайме Вальдуэса

  • У головних ролях:

    Таисса Фарміга, Марк Стронг, Брайан Кокс, Саскія Рівз, Річард Диллэйн, Індіра Варма, Ноа Тейлор, Джессіка Барден, Антонія Кларк, Клер Кэлбрайт

Про фільм – Екстрасенс 2: Лабіринти розуму / Mindscape (2013):

Смотреть онлайн Экстрасенс 2: Лабиринты разума – Джон — людина, що володіє паранормальними здібностями, розслідує нову справу. На цей раз йому належить спілкування з 16-річною наляканою дівчиною, і головному героєві належить відповісти на питання — хто така Анна? Жертва обставин або ж вбивця-соціопат?

Трейлер фільму – Екстрасенс 2: Лабіринти розуму / Mindscape (2013):

Рецензія фільму – Екстрасенс 2: Лабіринти розуму / Mindscape (2013):

Цей фільм зацікавив мене по причині присутності в ньому Таиссы Фарміги.

Я добре ознайомлена з її роботами, тому її роль в «Лабирите розуму» для мене не є відкриттям, такі ролі їй даються просто відмінно.

Фільм притягує вже з перших хвилин. Найчастіше, весь «екшн» починається лише через деякий час (півгодини, а може і ще довше), то тут глядач відразу ж занурюється в атмосферу і всю свою увагу спрямовує на фільм.

Ганна — загадкова мила дівчина, яка почуває себе самотньою і ніким не зрозумілою. Вона розумна і талановита, але все ж мозок реєструє якусь небезпеку, коли спостерігаєш за нею. Цей персонаж викликає купу змішаних емоцій, як негативні, так і позитивні. Мені не відома актриса, яка змогла б впоратися з цією роллю краще, ніж Таисса.

Джон — спокійний, терплячий і добрий персонаж, який пережив нещастя і намагається впоратися з цим. Я думаю, що Ганні він побачив якийсь другий шанс зробити спасіння, яке йому не вдалося в перший раз. Фільм «Лабіринти розуму», є не першим, де мені доводилося спостерігати Марка Стронга, але саме тут, я по-справжньому звернула на нього увагу і саме тут він мене «зачепила».

Ідея фільму не зовсім побита, але сюжет все ж передбачуваний, якщо і не з усіма деталями і поворотами, але можна грубо здогадатися про кінцівці. Це не змінює моєї думки про те, що це дуже хороша робота.

8 з 10

Також крім Екстрасенс 2: Лабіринти розуму (2013) радимо переглянути:

Single Post Navigation

Залишити коментар